czwartek, 17 listopada 2011

Uff...

Hej.!

Wreszcie skończyły mi się wszystkie sprawdziany, kartkówki itp.! Jestem z tego powodu szczęśliwa bo w końcu mogę tu coś napisać.
Więc mam w sumie dobry humor bo byłam na francuskim no i ogólnie mam właściwie wolne, bo piątki można przeżyć :P

Teraz siedzę przed komputerem zajadając się croissantami i popijając mleko ^^ mmm...uwielbiam je.!


Przy okazji wypróbowałam PhotoScape'a, czyli program do obróbki zdjęć. Ankyl go poleca więc spróbowałam i szczerze jestem zadowolona. Program jest bardzo prosty w obsłudze i ogólnie :P

Fotka u góry jest przerobiona a fotka niżej to oryginał. Jest różnica, prawda.? :D



Miałam w planach jeszcze co najmniej jeden post, ale sąsiadka przyszła do mnie coś wydrukować, ale oczywiście drukarka odmówiłam posłuszeństwa i wszystko było po japońsku xD więc trochę czasu mi to zabrało.

Jutro napiszę posta z ciekawostkami i o moich ostatnich pracach, które musiałam przygotować do szkoły.. :/ m.in. kartkę z motywem  folkloru łowickiego (?!) i mapkę pogodową na niemiecki na prezentację.. !

Pa.!
     xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)