poniedziałek, 21 listopada 2011

Pozytywnie-niepozytywnie

Hej.!

Dzisiaj było bardzo zimno..ledwo przyczołgałam się do domu. Ogólnie  bardzo pozytywny dzień, bo dostałam 5 z matmy ^^ i tak ogólnie. Niepozytywny ponieważ dostałam 3 z fizyki.. :/ Właściwie nic takiego się nie wydarzyło. Ustaliłyśmy tylko, że projekt edukacyjny będzie wyglądał mniej więcej tak, że to będzie wolontariat połączony z dziennikarstwem :P Tzn., że będziemy chodziły do Domu Opieki i czytały starszym osobą i takie różne. A dziennikarstwo ponieważ zorganizujemy różne sondy i artykułu poświęcone pomaganiu.
A wy udzielacie się jakoś w tym kierunku.? =]

Nauka mnie jakoś wewnętrznie osłabia... Nie mam zupełnie siły na nic. Nawet czasem nie mogę zebrać się, żeby tutaj coś napisać dlatego posty są ostatnio rzadko. Wybaczcie. Czasami też nie mam po prostu pomysłu na notkę..

Pa.!
     xoxo

4 komentarze:

  1. W szkole. :)
    Uwielbiam dziennikarstwo i wszystko co z tym związane, w przyszłości mam zamiar wybrać studia o tymże kierunku. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na love-drama.pl (na tej stronie są dramy z polskimi napisami :3)

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)