piątek, 11 listopada 2011

Nieobecna


Hej.!

Jestem trochę nieobecna dzisiaj i myślę, że to jest sprawka pewnego chłopaka, którego dzisiaj poznałam ^^ 
Ale najgorsze w tym moim roztargnieniu jest to, że powinnam się uczyć a ja cały dzień nic nie zrobiłam... :( Mam masakryczny tydzień.. W poniedziałek sprawdzian z biologi i powtórzenie z fizyki więc i tak muszę się nauczyć bo pani zagroziła nam, że jak nie będziemy nauczeni zrobi nam sprawdzian tego samego dnia :/ We wtorek mam sprawdzian z matmy i muszę zrobić prezentację z niemca.. a w środę mam sprawdzian z fizyki i kartkówkę z chemii... Jeżeli w czwartek albo w piątek nam coś dorzucą to się chyba wykończę...! 

Muszę się w końcu zabrać do roboty.!  Co do szkoły jedynym pocieszeniem są ostatnie 2 oceny jakie dostałam :) Czyli 5 z WOS-u i 6 z angielskiego :P hahah xd Kto by pomyślał, że dostanę kiedykolwiek 6 z anglika .!


Lecą się zabrać za odrabianie i naukę .... ehh :/

Pa.!
     xoxo

2 komentarze:

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)