sobota, 5 listopada 2011

Nauka

Hej.!

Dzieciaki jednak nie zostały ^^
Niestety nie mam czasu na dodanie jakiegoś obszerniejszego posta bo mam masę nauki... W poniedziałek sprawdzian z angielskiego, pewnie i tak dostanę 3 :/ Zawsze się uczę, wydaje mi się, że dobrze umiem a potem bach.! Trója.! I jak tu się uczyć.!? We wtorek mam sprawdzian z geografii ale bardzo prawdopodobnie będzie test, który pisałam w eliminacjach do konkursu... I we środę sprawdzian z chemii....najgorsza porażka...! Chemia to najgorszy chyba przedmiot.! Nienawidzę jej...To już fizykę lepiej rozumiem...no może nie to, że rozumiem lepiej ale łatwiej mi się zabrać za naukę fizyki niż chemii...
Całe szczęście, że piątek jest wolny.!

Pa.!
     xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)