poniedziałek, 28 listopada 2011

Konkurs

Siemka.!

Dzisiaj miałam konkurs z biologii... masakra jakaś.! Ogólnie w szkole to jeszcze udało mi się zrozumieć fizykę.! :O
Ehh... zastanawiam się tak kiedy nam w tej szkole dadzą spokój. Ostatnie 2 tygodnie miałam tak zawalone.. ten tak samo i przyszły zapowiada się podobnie. Jestem szczęśliwa tylko z tego, że w poniedziałek mam wycieczkę do Warszawy do Centrum Nauki Kopernik. Na jutro muszę napisać wypracowanie z niemieckiego.. ;/

Aaaa.. no i jeszcze chciałam napisać bajkę na Trzymaj Formę. Trzymaj Formę to taka akcja, która ma zachęcić do zdrowego trybu życia. W tamtym roku organizowała ją moja klasa, tzn. kilka osób z mojej klasy ^^ W tym roku mamy dosyć inne co do ubiegłorocznych zadania. Na ten miesiąc każda klasa musi zrobić model jabłka, o zrobienie, którego ja się pokusiłam^^ Napisanie bajki z motywem jabłka, którą chcę napisać ale możliwe, że Martyna napisze. Przepis na potrawę z jabłka. No i ogólnie to wszystko na dzisiaj miało być, ale można ew. jutro. Pewnie zapytacie dlaczego tyle jabłka.? No więc, na każdy miesiąc przypisany jest kolor i owoc/warzywo. Dzisiaj trzeba było ubrać się na czerwono :P





Lecę...!
           xoxo


1 komentarz:

  1. a ja sie już nauczyłam Niemieckiego chyba ;D
    i mam dosyć na dziś^^
    a z tym projektem to tyle zamieszania że masakra :/
    xoxo
    Paulina

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)