wtorek, 8 listopada 2011

Film

Hej.!

Dzisiaj nie miałam informatyki więc mieliśmy łączoną lekcję z drugą grupą. Pomijając fakt, że 1/4 lekcji szwendaliśmy się po szkole, bo nie wiedzieliśmy gdzie oni maja zajęcia xD
Także pani włączyła nam film "Hulk''.

Większość z was pewnie oglądało go, ja osobiście nie miałam nigdy okazji.
Z tego co udało mi się obejrzeć, bo oczywiście pewna osoba ciągle mi  
przeszkadzała ^^ wywnioskowałam, że był sobie naukowiec, który miał syna, wstrzykiwał mu coś tam i chyba to było coś takiego, żeby on stał się taki zielony xd jednak lekcja się skończyła i nie doszliśmy do momentu kiedy Bruce zzieleniał :P
Zainteresował mnie trochę ten film, więc może kiedyś jak będę miała czas i ochotę obejrzę go sobie :)

Ogólnie to jeszcze dostałam 3+ z niemca .... masakra. Nienawidzę tego języka. Jak to moja przyjaciółka powiedziała, że niemiecki to język szatana i ona się w piekle nie dogada z nikim ^^ haha xd to mnie rozwaliło 


xoxo

1 komentarz:

  1. Nikt nie chcial nas przygarnac :(( . :x.
    Hahahhaha dobre :D zlo,ciemmnosc i niemiecki :D racja :D M.:)<3

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)