wtorek, 29 listopada 2011

Dzień pełen wrażeń

Siemka.!

Ja w sumie tylko na chwilkę. Chciałam ogłosić wszem i wobec, iż z konkursy z biologi zgromadziłam.....18 punktów.! uhuhuuh...na 40.. ^^ . No może wynik nie jest imponujący, przejść też nie przeszłam ale jestem dumna z siebie bo prawie nic się nie uczyłam :P

Ogólnie to dziś miała też niezapowiedzianą z geografii i dostałam 5 ^^ Na niemieckim mieliśmy dość zabawną historię, bo przez jakieś 10 minut pani szukała klucza do pracowni w skrzydle =D w końcu poszliśmy na świetlicę i nie było niezapowiedzianej kartkówki, której się spodziewaliśmy^^ Infa poszła mi chyba nie najgorzej, dzięki Karolinie i Kamili. Na wf pomijając to, że klasa miała ze mnie polewkę bo dość komicznie nie udał mi się serw ^^ było całkiem ok.
No i .. na wychowawczej mieliśmy losy na Mikołajki^^ Na początku był lekki bałagan, ale zrobiliśmy losowanie od nowa i wszystko się ułożyło, no oprócz pewnego incydentu ale nie będę o tym pisać. No więc, wylosowałam chłopaka. W sumie pierwszy raz muszę kupić prezent chłopakowi, zawsze losowałam dziewczynę^^ Nie wspomnę o tym, że nie za bardzo lubię tego chłopaka, pomimo... ciiii nic wam nie powiem :P
Słodziaki ^^  wy też czujecie już tą świąteczną atmosferę.? ^^

Ehhh, miałam dość ciekawy, jak na zwykły wtorek, dzień.!
Teraz zabieram się za naukę chemii, na której zapewne polegnę...
Angielski pójdzie dobrze na 5 albo 6^^
Czwartek to jakaś masakra.! Więc no raczej jutro nie będę miała czasu, żeby napisać...

Pa.!
      xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)