czwartek, 24 listopada 2011

Dyskoteka

Hej.!
Dzisiaj miałam zapracowany dzień... Do 14:30 w szkole, potem szykowanko na dyskotekę ^^
Udała się tylko dzięki kilku wspaniałym osobom, które kocham.!
Martyna.! Ania.! Paulina.! i inne  ♥
Przyszłam około 20:30 i szczerze to nie miałam siły na nic.! Położyłam się na dosłownie 20 minutek, obejrzałam połowę odcinka dramy (Full House) i wzięłam się za nieszczęsny angielski...:P Mam pewien dylemat i muszę się szybko zastanowić bo mam czas tylko do jutra =]
Co do dramy to bardzo mi się spodobała, a co najlepsze.! Moja siostra się wciągnęła.! haha^^

No cóż nie mam siły...idę wziąć relaksującą kąpiel i lulu ^^

Nie chciało mi się tej fotki obrabiać xd i jakoś mi się spodobała. Bardzo fajny no nie wiem sama co to jest...fotel, hamak.?

W sobotę zajęcia teatralne^^

Pa.!
     xoxo

1 komentarz:

  1. dziękuje za linka <3
    musze nadrobić zaległości w postach :D

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)