piątek, 4 listopada 2011

Chwila refleksji

Hej.!

Właśnie popijam sobie zimne kakao i oglądam fotki z letnich półkolonii ^^ 
No więc to nie były zwyczajne półkolonie. Odbywały się one w moim mieście ale miały one taką formę trochę warsztatu. Realizowane były z projektu Lato w Teatrze. Ja osobiście byłam w grupie aktorskiej, ale była też grupa dziennikarsko-promocyjna, scenograficzna i muzyczna. Jestem zadowolona z tego, że brałam w nich udział ponieważ poznałam masę wspaniałych ludzi.! ^^  
Chciałabym ich wszystkich pozdrowić ale sporo ich jest.. albo co mi tam :P 
Martyna, Ola, Gosia, Dominika, Daria, Gosia, Ania, Ania, pani Ola, Jula, Ola, Ania, Gosia, Nikola, Andrea, Oliwka, Krzysiu, Hubert, Mikołaj,  i jeszcze kilka innych osób zasłużyło na gorące pozdrowienia :*  
Tych pogrubionych kocham ^^

Hmm to może dodam trailer, który promował nasz finałowy spektakl :P 

A tu blog, który podczas półkolonii pisała grupa dziennikarska --> click

No i wrzucę wreszcie parę fotek ^^

Podczas robienia gipsowych masek :)
Występ w DOK-u.
 Ola, jako królowa Narni ^^ to zdjęcie jest cudowne 
 Na akcji promocyjnej.
 Zdjęcie powyżej i poniżej ukazują krótką scenkę, musiała się wpasować w muzykę i jakoś wyszło, że ja z Martyną zostałyśmy najpierw kobietami w ciąży xd potem już było parę lat później, poszłyśmy sobie z dziećmi na plac zabaw xd one się przewróciły i my je pocieszamy xd. No cóż miałyśmy bardzo mało czasu na opracowanie scenki :P  Pomysłodawczyniami były nasze kochane Anie ^^  

 W trakcie ćwiczenia występu finałowego :P
 W tej fotce wręcz się zakochałam ^^  Ma w sobie coś takiego mmm ^^
Próba w DOK-u.
 Na występie w DOK-u.
W wolnym czasie przed występem w TKACZU :)


Napisanie tego posta zajęło mi jakieś 2,5 h .! :P
Na koniec jeszcze wersja czarno-biała mojej ulubionej fotki ^^

Kocham.!
Pa.!
      xoxo

1 komentarz:

  1. Ahh. Polkolonie byly poprostu..zajebiste ! :D a ja jako 14-latka zostalam ciezarna !!! To cudowne .xD hahahhaahha :D jak ogladam te zdjecia to poprostu nie sposob,zebym sie nie usmiechnela :D <3 M.

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)