poniedziałek, 7 listopada 2011

Beautiful Autumn

Hej.!

Czy tylko ja mam wrażenie, że w tym roku mamy taką magiczną, piękną jesień.? Dawno tak kolorowej jesieni nie widziałam^^


Hah.! Przeglądając fotki w grafice google nie mogłam się napatrzeć.! Jesienne zdjęcia są cudne ^^ 

To przy okazji.! Gdy byłam na Wszystkich Świętych u babci, zrobiłyśmy sobie znowu z siostrą sesję. ^^  Oj! Właśnie naszedł mnie pomysł na sesję.! No ale pewnie i tak nie dojdzie do skutku ... 





Ach te kolory.! ^^

Pa.!
     xoxo



4 komentarze:

  1. Dziękuję za komentarz :) rzeczywiście jesień potrafi być piękna :)) Fajne liście :D
    Jeśli chcesz możemy się obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesień ma tą magię w swoich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)