piątek, 25 listopada 2011

1000.!

Hej.!

Z powodu zbliżającego się 1000 odwiedzenia mojego bloga, chcę wam wszystkim serdecznie podziękować za to, że dzielnie czytacie moje myśli i w ogóle :P Chociaż nie zawsze mam do napisania coś ciekawego, a co zdarza się coraz częściej... i tak jesteście ^^ Bardzo też cieszy mnie fakt, że oprócz Polaków odwiedzają mnie osoby z innych krajów ^^ Takich jak: Rosja (A wiecie co, mój kolega z klasy jest w połowie Rosjaninem ^^), Stany Zjednoczone, Niemcy a niedawno 1 osoba nawet z Meksyku.! Dziękuję wam już z góry ♥
Wiadomo nie wiem dokładnie kiedy nadejdzie ta 1000-czna odsłona, więc dlatego teraz publikuję tego posta, gdy jest 937 gości ^^



O 19 mam pokaz szortów.! Teraz idę się zdrzemnąć, a potem będzie trzeba się szykować.
 Pa.!
      xoxo

1 komentarz:

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)