wtorek, 18 października 2011

Telefon

Ostatnio rozglądam się za nowym telefonem, bo od jakiegoś czasu mam w zastępstwie takiego 'złomka'. A stało się to tak bo swój właściwie jeszcze nowy telefon niechcący utopiłam :(


To mój 'złomek', stara NOKIA pożyczona od cioci xd 



Jeszcze nawet całkiem nowy SAMSUNG CORBY..


A to jest HTC CHA CHA, podoba mi się ten telefon.

Ma go może ktoś.? Godny zakupu.?

Przepraszam za jakość fotek ale aparat mi się rozładował więc jedynym urządzeniem mającym aparat w domu został telefon siostry, który jakością powiedzmy sobie szczerze nie grzeszy.! =)


    xoxo

1 komentarz:

  1. oj już nie przesadzaj, że taką ma złą jakość. Ciesz się, że Ci pozwoliłam ;pp

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)