czwartek, 20 października 2011

Sprostowanie

Dzisiaj dowiedziałam się bardzo nieprzyjemnej rzeczy.
Otóż przyjaciółka powiedziała mi, że trzy moje znajome obgadywały mnie i mojego bloga w sposób bardzo dla mnie właśnie nieprzyjemny.
  • Pierwsza sprawa to to, że stwierdziły, że widać, że kupuje ciuchy w sh. 
     Nie wydaje mi się, żeby to była prawda, przynajmniej takie jest moje zdanie. A jeżeli wam nie pasuje coś w moim wyglądzie lub w mojej osobie to powiedzcie mi to a nie na przerwie za moimi plecami takie rzeczy mówicie. Nie wiem dlaczego tak się zachowujecie, ale to już sprawa między nami, więc nie będę więcej o tym pisać.
Wielu osobom bardzo podoba się to jak się ubieram.
I nie widzę również problemu w tym,  żeby kupić coś w sh. Tam można bardzo często trafić na naprawdę fajne ciuchy. Takie perełki powiedziałabym, których w zwykłych sieciówkach bym nie kupiła. A poza tym mam swoje takie zdanie, że niektóre ciuchy z sieciówek są dużo gorszej jakości od tych z sh.! Ale to tylko moje zdanie.


Druga sprawa to to, że podobno ściągam z bloga Ankyl.
    To nie jest prawda.! Już o tym mówiłam i pewnie jeszcze nie jeden raz będę musiała to powtórzyć jak widzę. Ja TYLKO inspiruję się blogiem Ani. A wiadomo jeśli ktoś się czymś inspiruje próbuje temu dorównać. Mi naprawdę bardzo wiele brakuje do Ani, więc nie mówcie, że ściągam.
Czytam bloga Ankyl od jakiegoś pół roku, więc niektóre rzeczy, które lubi Ania ja także polubiłam.
Mogliście pomyśleć, że napisałam, że lubię Koreę żeby było inaczej niż u Niej bo Ona lubi Japonię. To nie prawda. Lubię Koreę ponieważ, słuchając kiedyś koreańskich piosenek  na blogu Ani, strasznie mi się spodobały, potem zaczęłam szukać wiadomości o Korei Południowej i się w niej zakochałam. Nie wiedziałam, że kraje z tamtych regionów mogą mieć tak piękną historię, kulturę, muzykę itp.
Jeszcze raz mówię, że nie mam zamiaru niczego ściągać. Niektóre rzeczy mogą być podobne bo jak mówię inspiruję się blogiem Ani, za jakiś czas zobaczycie, że zupełnie się różnimy.!


Jeszcze mam jedną informację.
                         Aniu jeżeli kiedykolwiek poczujesz się urażona czymś lub będziesz uważała, że coś  kategorycznie ściągnęłam z Twojego bloga wystarczy, że napiszesz mi wiadomość.!


Tak bardzo jest przykre, że osoby z własnego otoczenia potrafią być najokrutniejsi. Nie wiem może one są zazdrosne.? Jeśli mają odwagę niech napiszą dlaczego tak mówią o mnie.! Co o tym myślicie.?

Bay.!        
          Sad .! :( 
 

5 komentarzy:

  1. Nie przejmuj sie nimi. Idiotki i tyle. Masz racje z tym, ze rzeczy z sh sa lepszej jakosci. Wiekszosc moich ciuchow z drogich sklepow sa juz zniszczone a ciuchy z sh trzymaja sie swietnie :) Skoro mowia takie rzeczy to znaczy ze poprostu Ci zazdroszcza a napewno one tez kupuja lub kiedys kupowaly w sh. Osobiscie uwazam ze masz swietne ciuchy i nie ma takiej rzeczy ktora by mi sie nie podobala . :) a co do bloga to wcale nie wydaje mi sie zebys go kopiowala ..ale widocznie one maja inne zdanie. Tyle w tym temacie ^^ uwielbiam czytac Twojego bloga . No i pozostaje mi tylko czekac na kolejny poscik :) see you later <3 :) Martyna ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. popieram Martynę ;* szkoda, że takie osoby nie mają odwagi powiedzieć tego co myślą prosto w twarz :) frajerstwo ;)
    a co do bloga - miliony nastolatek prowadzi blogi o swoim życiu, zainteresowaniach itd. :) więc skąd pomysł, że ściągasz z Ankyl? ;)

    Ala :*

    OdpowiedzUsuń
  3. daj spokój przecież ja nic nie mówię. :) zbulwersowałabym się tylko gdyby na jakimś blogu (co już się zdarzało) były chamsko przekopiowane nawet moje słowa i mój opis dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie masz się czym przejmować po prostu Ci zazdroszczą i tyle.
    niech Ci to powiedzą prosto w twarz a nie obgadywały za plecami . frajerstwo .!! nic więcej ;)

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)