niedziela, 23 października 2011

Sesyjka

Hej.!

Dzisiaj zupełnie nie mam weny więc dodam fotki z sesji, o której już wspominałam. No więc sesja odbyła się u mojej babci w ogródku ^^ więc tło jest takie jakie jest :P Zdjęcia wykonane przez moją siostrę Karolinę. )(Nie lubię mówić do niej 'Karolina', wolę zdrobnienie Karo =) )

Dzisiaj pomalowałam sobie paznokcie, jednak u mnie w szkole nie można mieć umalowanych, więc zostałam zmuszona je zmyć :( Wpadłam jednak na pomysł, żeby zostawić sobie tylko jeden paznokieć.! To zaskutkowało   pomysłem na posty.! Postanowiłam co jakiś czas malować sobie chociaż tego jednego paznokcia (xd) w jakiś fajny wzór i pokazywać tu. Chcecie? Dzisiaj miałam arbuziki.!

To teraz sesyjka.!








Z siostrą <3

Pa.!
     xoxo

2 komentarze:

  1. No no :-* ładniusie !<3


    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam talent! :*
    to była udana sesja, gdyby nie to, że zgubiłam kolczyka ;(

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)