poniedziałek, 17 października 2011

Na początek..


Hej.!

Początki zawsze bywają trudne czyż nie?
A więc może zacznę od tego, że to mój pierwszy blog i nie obiecuję, że od razu się wyrobię i będę pisać rewelacyjne posty. =)

Tak w ogóle do pisania bloga zainspirowała mnie pewna blogowiczka Ankyl, która mieszka w moim mieście. Jest bardzo miłą, utalentowaną osobą. Czytając jej bloga  click postanowiłam właśnie napisać własnego.

Może tak na początek pokaże wam filmik  pewnej 8-latki, która śpiewa rewelacyjnie hit Nicki Minaj "Super bass". Ta dziewczynka jest pełna energii i dość nieprzewidywalna.
W programie na żywo skacze i krzyczy z radości, a gdy Nicki wychodzi ściska ją i nie może się opanować. :)
Ona jest przeurocza i przesłodka ^^


To domowe video dziewczynki, którym sama Nicki Minaj była zachwycona.!


A to filmik z programu na żywo, w którym wystąpiła Nicki Minaj wraz z Ową 8-latką - Sophią Grace.



Pa.!
       xoxo

3 komentarze:

  1. Hej ! Ja też zaczęłam dziś prowadzić bloga ;)
    Twój zapowiada się super :)

    Zapraszam do mnie
    www.pinkovo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. życzę powodzenia w prowadzeniu bloga i pozdrawiam Ola :)

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)