środa, 19 października 2011

Na chwilkę..


Hej.!

Ja właściwie tylko na dosłownie chwilkę, bo mam sprawdzian z Wos-u a nie chcę go zawalić...

A więc, dzisiaj wchodząc na klatkę schodową mojego bloku zauważyłam w mojej skrzynce na listy, pocztówkę, od razu domyśliłam się, że jest to kartka z Postcrossingu.!
Już od dłuższego czasu czekałam aż jakaś przyjdzie. Chcę zaznaczyć, że jest to moja pierwsza kartka z Postcrossingu, ponieważ zarejestrowałam się na tej stronie dopiero jakiś miesiąc temu. strona Postcrossing





O tej akcji dowiedziałam się z bloga Ankyl - już o niej wspominałam. Jeszcze wieloma rzeczami zainspirowałam się na Ankyl :) Na pewno będziecie mogli to sami zauważyć. Ale w żadnym wypadku nie mam zamiaru z niej kopiować.!

Wracając do Postcrossingu jest to akcja, która polega na tym, że rejestrujesz się na tej stronie click, losujesz na początek max 5 osób z całego świata, które biorą również udział w akcji, następnie wysyłasz im pocztówkę, a w tym samym czasie ktoś inny z nawet najodleglejszego zakątka świata może wylosować ciebie i za jakiś czas ty dostajesz kartkę.! Bardzo mi się podoba ta akcja więc tym bardziej byłam zadowolona gdy zobaczyłam, że w końcu jakaś przyszła.! I to z Niemiec.!


Pewnie napiszę coś później, na razie wracam do Wos-u ... :(

Pa.!
       xoxo

2 komentarze:

  1. aj tam, lepiej usuń ten wątek że tamten blog przypomina mój bo Cię tu zjedzą.. Większość blogów tak wygląda:) < nie akceptuj >

    OdpowiedzUsuń
  2. a co do postcrossing to uwielbiam to !

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)