wtorek, 18 października 2011

Lajtowy dzionek :)

Hey.!

Dzisiaj miałam bardzo lajtowe lekcje. Na 7 tylko 2 miałam normalne.!
A to wszystko dzięki temu, że pierwsze klasy pojechały na wycieczkę do kina na film  "1920 Bitwa Warszawska" i nie było dużo nauczycieli.
Zazdroszczę im, bo sama bardzo chciałabym zobaczyć ten film. Już kilka znajomych oglądało go i są zadowoleni, ja jednak nie mam czasu żeby pojechać do Piotrkowa, a o miejscowym kinie wolę nie wspominać :/


A wy oglądaliście już ten film? 


Jutro na szczęście nie mam żadnej kartkówki ani sprawdzianu, a do tego prawie połowa klasy idzie do teatru, więc po 3 lekcji znowu lajcik.! ^^

Na razie lecę poszperać w necie, może znajdę coś ciekawego i wam pokażę. :D

Pa.!
       xoxo

2 komentarze:

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)