wtorek, 18 października 2011

Kawa ^^

Właśnie popijam kawę i przeglądam różne propozycje projektów edukacyjnych w necie.
Czy u was też tak jest, że drugie klasy muszą zrobić taki właśnie projekt.? Jak dla mnie to trochę niepotrzebne, no ale cóż zrobić...
Tak ogólnie to myślałam, żeby zrobić o tematyce takiej jakby w typie wolontariatu czy coś takiego.
Np. "Jak pomagać ludziom w swoim mieście.?". Wtedy zorganizowałabym zbiórkę pieniędzy na paczki bożonarodzeniowe dla podopiecznych Domu Dziecka i co jakiś czas odwiedzała je. Możnaby też odwiedzić Dom Opieki, no i ogólnie. Co o tym sądzicie?
Niezbyt interesują mnie projekty z przedmiotów ścisłych więc wolę to;/

Osobiście baaaardzo lubię dzieci, gdy tylko zjeżdża się cała rodzina na jakieś imprezy czy święta, nie potrafię wręcz odlepić się od swoich dwóch 3 letnich kuzynów.! ^^


Właśnie.! W ten weekend byłam u babci na imieninach i mam kilka (naście) fotek.!
Ale o sesji napiszę niedługo..



Ostatnio wręcz uzależniłam się od tej pysznej kawy.! ^^


Może jeszcze dzisiaj napiszę jakiegoś posta, ale nie wiem jeszcze.


Pa.!
       xoxo


3 komentarze:

  1. ja lubię kawę z dużą ilością mleka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam zawsze lubiłam projekty, w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej, ja powinnam zaliczyc ten projekt w 2 klasie, ale go nie zaliczylam i musze teraz go zaliczac z 2 klasami -.- swietnie... :<
    mniam, kawa! Lubię ją :D

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)