piątek, 28 października 2011

Masakra

Hej.!

Przepraszam, że ciągle nie mam czasu żeby napisać coś dłuższego, ale cały czas mi coś wypada.Dzisiaj jestem padnięta, że mam ochotę tylko pójść spać ^^  W szkole -MASAKRA..nienawidzę matmy :/


Po szkole poszłam z Martyną do Mok-u żeby dopytać się o płytę ze zdjęciami, które miałyśmy dostać jakoś  pod koniec października xd Na płycie miały być fotki z półkolonii Lato w Teatrze... było cudownie ^^
Oczywiście pani Ania nie miała ich jeszcze xd Przy okazji wzięłyśmy sobie na pamiątkę maski, które sami robiliśmy na potrzeby występu finałowego :P
Potem musiałam pedałować do domu, a było mi tak gorąco, i miałam jeszcze plecak, więc jak wróciłam do domu prawie od razu położyłam się i zasnęłam.
No i jeszcze jak przyszłam do domu czekała na mnie kartka z Postcrossingu (notka o tym tu), tym razem z Holandii. Bardzo mnie zdziwiło ale zarazem ucieszyło to, że kartka ta wygląda na bardzo starą :D
Następnym razem ją pokaże, ale dzisiaj nie mam jak ;]

Pa.!
     xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)