czwartek, 20 października 2011

Bonjour.!

Je vous salue cordialement.!

Jakiś czas temu wróciłam z lekcji francuskiego, muszę wam powiedzieć, że nie wiem co mnie tak ciągnie do tego języka ale jest taki magiczny.!  Il est magique.!
No właśnie, idąc na francuski zauważyłam starszego mężczyznę jadącego na rowerze. Nic w tym nadzwyczajnego nie byłoby gdyby nie fakt, że rower ten miał przyczepiony do tylnego koła silnik.!
Wydaje mi się to bardzo pomysłowe i praktyczne. :)
Można by pomyśleć, że lepiej kupić motor, skuter czy coś tam, no ale dla starszej osoby to na pewno tańsze i bardzo wygodne.!
 Żałuję tylko, że nie miałam jak zrobić temu cacku fotki.!

A teraz kilka fotek różnych rowerów, niektóre robią wrażenie.!






Zdjęcia znalazłam e grafice google i na tej click stronce.

xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)