piątek, 30 grudnia 2011

Żmudne pisanie...

Hejka.!

I znowu obietnica poszła w diabły...Zrobiłabym wczoraj tego posta gdyby nie kilka przeciwności :D
A więc..wstałam dosyć późno, potem około południa poszłam na pobranie krwi i gdy wracałam do domu dowiedziałam się, że wujek, w sumie to ciocia podrzuci nam dzieciaki do popilnowania... ehh.. no i jak pojechali wzięłam się za lekcje, dlatego post się nie pojawił. Dzisiaj pewnie to też nie nastąpi. Najprawdopodobniej jutro albo w niedziele.
Dzisiaj od samego rana, gdy wstałam (czyt. około 12:00) czytałam literaturę do konkursy literackiego a teraz próbuję coś nagryzmolić.. Na początku jako tako mi szło, ale teraz tak opornie mi to idzie, że musiałam sobie zrobić przerwę. :P  Konkurs jest z religii, temat, który wybrałam niby w sumie chyba najprostszy to i tak na tyle trudny abym za chwile chciała zrezygnować...

Jutro Sylwester.! Ehh..szkoda, że znowu spędzę go z Polsatem xd Paznokci jak planowałam to jeszcze nie zrobiłam. Może uda mi się coś sylwestrowego namalować.? Jakie macie plany na jutrzejszy wieczór.? :)

xoxo

środa, 28 grudnia 2011

Paper

Wreszcie się zebrałam w sobie i obiecuję, że jutro pokaże wam moje skromne prezenty oraz to co sobie zaplanowałam.! Muszę przestać wszystko odkładać na jutro xd

Dzisiaj może coś z tych rzeczy nietrzymających się standardu ^^
Tym razem rzeczy codziennego użytku, zrobione z papieru.. :P


Maszyna do pisania

Aparat fotograficzny


Maszyna do szycia


ciuszki

Filiżanka

Na mnie największe wrażenie zrobiły obie maszyny ^^ Genialne


xoxo

Przyjemne zaskoczenie

Siemka.!

Święta minęły bardzo sympatycznie, chociaż trzymam się tego, że nie czułam ich do końca, co pewnie powodował brak śniegu :) Trudno :P Muszę powiedzieć, że mimo wolnego czasu to zupełnie nie chce mi się nic robić :) Zaplanowałam sobie pewien post ale chyba na razie nie wypali, bo nie mam weny i nie chce mi się odpalać aparatu, który mnie coraz częściej wnerwia... Ale muszę zebrać się i w końcu odrobić lekcje, zrobić pracę na konkurs no i niestety ale blog jest na trzecim miejscu :(  Przykro mi, ale nie chcę zawalić nauki :P

Wczoraj zostałam bardzo mile zaskoczona przez pewną osobę, która do mnie      napisała ^^
Czasami bywa tak, że coś czego się nie spodziewaliśmy nagle dochodzi do skutku :) Przechodzi nasze oczekiwania :P

Mam jeszcze w planach pomalować paznokcie ;D Trzeba korzystać z przerwy świątecznej.!


Z dawna dawien :p

xoxo

edit: Zapomniałam zupełnie, że chciałam jeszcze jedno napisać.!

Chciałabym serdecznie pozdrowić i przede wszystkim podziękować za pomoc ostatnio w wielu sprawach Inopportune.! Dziękuję ^^


niedziela, 25 grudnia 2011

Niespodzianka

Siemka.! Krótki post o tym jak mama mile mnie zaskoczyła prezentem ^^ dostałam ten wymarzony telefon ! Wszystko byłoby normalne gdyby nie to, że był zapakowany w pudełko po czekoladkach i na początku nie wiedziałam, że tam jest xd uwielbiam pomysłowoście mojej mamy. Jak wrócę do domu to pokażę wam mój skromny prezent ^^ Pa.! xoxo

piątek, 23 grudnia 2011

Przerwa

Hejka.!

Dzisiaj porządki i pomaganie mamie w kuchni.! Nie czuję się dzisiaj najlepiej, a wczoraj gdy szłam spać myślałam, że chyba zemdleję tak mi się kręciło w głowie...
Oznajmiam, iż jutro rano jadę do babci i zostaję tam bodajże do wtorku. Z tym się wiąże oczywiście to, że nie będzie postów. Ehh... nie spodziewam się, że te święta będą zaliczone do tych najlepszych. Mam wrażenie, że z prezentów nic nie wyjdzie, ale no cóż, przyzwyczaiłam się do niesprawiedliwości. Chociaż..może zdarzy się cud.? Przecież to magiczny czas.! Mam nadzieję ^^

Chyba się zdrzemnę, bo strasznie mi niedobrze... :(
Pa.! Wesołych Świąt.!
  xoxo

środa, 21 grudnia 2011

Lekki zamul...

Siemka.!

W szkole już lajcik, oczywiście jak na złość p. od chemii nie zbierała tych ćwiczeń.! Ale przynajmniej mam z głowy xd
Teraz siedzę sobie i słucham muzyki. Muszę oderwać się od rzeczywistości bo inaczej wykituję... heh.. no i jeszcze napisał on...^^
Jestem straaasznie zmęczona.! Mam ochotę walnąć się  na łóżko i zasnąć. Wróciłam dość późno ze szkoły bo jak mówiłam ustawiałyśmy stołu na Wigilię. Jednak nie z Martyną, a z Natalią i Angeliką ^^

Jestem straasznie zamulona..
Nie mam siły i weny. So...bye.!
                               xoxo

wtorek, 20 grudnia 2011

Mega zawód :(

Hejka.!

W szkole jakaś masakra...zawiodłam się na kilku osobach, na których myślałam, że mogę polegać... To jest naprawdę bardzo przykre, patrzeć na coś takiego. :( Ehh...ale nie chcę o tym tu pisać...


Teraz siedzę nad chemią... muszę na jutro uzupełnić jakieś 36 stron ćwiczeń xd A to wszystko przez to, że nie chciało mi się ich robić na bieżąco. Mam nauczkę.! ;P
Jutro po lekcjach mam z Martyną i Natalką ustawiać stoły na czwartkową Wigilię klasową :) Cieszę się, że chociaż raz p. wychowawczyni przydzieliła nam jakieś zadanie, a nie Karolinie :P Chociaż no ja w sumie nic do niej nie mam. Mam uciechę jeszcze większą, a to dlatego, że w tamtym roku to też była moja działka i w ten sposób myślę, że pani się podobało. Hah :P moje rozmyślenia nie mają końca xd

A no i jeszcze jedno.! Jutro się spotykam z Ewe.! ^^ Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa, bo to przyjaciółka, która mnie nigdy nie zawiodła ♥

Mimo wszystko opuszczam was w smętnym nastroju...mam nadzieję, że Ewe mi jutro go trochę polepszy :P
Narka.!
        xoxo

Aaa i ...

A i małe info... przykro mi trochę, ale z powodu złego wstawienia linku (bo inaczej nie dało rady, coś mi nie działa) moje zgłoszenie do konkursu Blog Roku 2011 zostało odrzucone ... :(
No cóż...bywa. Może w przyszłym roku się uda (chociażby dobrze wstawić linka  xd) .

No to baj :P
          xoxo

poniedziałek, 19 grudnia 2011

Time for Christmas songs

Hejo.!

Dzisiaj w sumie nie było tak źle w szkole i poza nią. Mam teraz fazę na świąteczne piosenki, więc z siostrą wyszukałyśmy  kilka ^^  M.in. wszystkim znana piosenka Wham -Last Christmas, czy Mariah Carey - All I want for Christmas is you, Shakin Stevens- Merry Christmas everyone, Frank Sinatra - Let it snow,
 Cliff Richard - Christmas time no i oczywiście Jinge Bells .! ehh :P

                                                     Wham - Last Christmas                                                                  

Mariah Carey - All I want for Christmas is you  ^^
Ostatnio pojawiła się nowa wersja piosenki pt. All I want for Christmas is you = Mariah Carey & Justin Bieber :/  Wiadomo teledysk jaki taki to lepiej patrzy się na ten nowszy ale połączenie Mariah z Bieberem...hmm .. no cóż jakoś mi to nie podchodzi, tzn. w sumie ja do niego nic nie mam ale jakoś go nie trawię :)                                     
            Tutaj toż połączenie :P 


Shakin Stevens - Merry Christmas everyone 

Frank Sinatra - Let it snow

Cliff Richard - Christmas time

No to pa.!
            xoxo

sobota, 17 grudnia 2011

Blog Roku 2011

Hej.!

Nie wiem co mnie wzięło, ale gdy przyszedł mi mail o konkursie Blog Roku 2011 postanowiłam wziąć udział...haha xd Chociaż i tak wiem, że dopiero zaczęłam i to nie ma sensu, ale jakoś poczułam taką potrzebę ^^ Więc, jeżeli mam stałych czytelników, to poprosiłabym o jakieś głosy :P Link znajduje się po prawej stronie bloga na samej górze. Dziękuję z góry :)


Kurczę, przeczę własnym słowom, bo zawsze uważałam, że powinno się próbować wszystkiego i nie myśleć, że i tak się nie uda, a teraz sama mówię, że to i tak nie ma sensu.. ehh xd Pokręcona ze mnie osóbka ^^


Lecę.! Pa.!
          xoxo

Ehh..

Siemka.!

Dzisiaj byłam właściwie tylko na zajęciach teatralnych, uwielbiam je ^^
Wiecie co jakoś nie czuję jeszcze świąt... W tamtym roku było zupełnie inaczej no ale cóż począć...
Święta to taki magiczny czas, który chciałoby się spędzić z najbliższymi. Ja co roku mam taką rodzinną Wigilię. Zjeżdża się rodzeństwo mojej mamy. Nie wyobrażam sobie też Bożego Narodzenia w innym miejscu niż dom mojej babci ^^

Czwartkowy strój ^^

Postaram się jeszcze napisać.!

czwartek, 15 grudnia 2011

Sopelek

Hejka.!

Dzisiaj jako tako, chociaż gdy wracałam z francuskiego to skręcało mnie z zimna..brrr...! W trakcie powrotu musiałam wejść do sklepu, żeby kupić ostatnie szczegóły do prezentu na 'Mikołajki', w sumie to Wigilię... xd Kupiłam kilka słodyczy dla niego, a przy okazji sobie i siostrze sopelka.! ^^ Niestety po jednym, bo brakło mi kasy...


Gash, według mnie to najbardziej bożonarodzeniowe słodycze.! Nie jadłam ich chyba od wieków...
Mam zamiar kupić więcej takich na święta i przystroić nimi choinkę.!

Zgadnijcie z czego wykonana jest ta choinka.! 

Z plastikowych butelek.!

Choinka ta mierzy 13 metrów i jest skonstruowana z 32 000 plastikowych butelek.
Na pomysł wpadła litewska artystka - Jolanta Smidtiene. Brawa dla niej.! 

Bye, bye .!
        xoxo

wtorek, 13 grudnia 2011

Wspaniałe odkrycie.!

Siemka.!

Słuchajcie, znalazłam genialną stronę.! Jest tam od groma ciekawych i innych rzeczy etc. Wydaje mi się, że trochę was nimi pomęczę ^^
Na początek szklanki :P Szklanki, ale w nietypowych kształtach.
Obejrzyjcie sami :


Taką bym sama chciała mieć ^^
A z tej chyba bym się nie odważyła napić xd


A tu źródło.

xoxo

Słodziaki ^^

No i jestem ^^

Pokaże wam słodkie obrazki, namalowane przez dzieciaki z przedszkola. Pisałam o tym wcześniej.
W środę byłam z Martyną tam i bawiłam się z maluchami ^^ Większość ma 4 latka.! Uwielbiam takie szkraby.
Dwie  dziewczynki, Adusia i Zosia przyczepiły się do mnie. Byłyśmy tam ponad godzinę, a wydawało mi się jakby to było 20 minut. Ehh.. no cóż.


Niektóre rysunki są nawet bardzo ładne ^^
xoxo


Zeg Teddy ben jij ook zo dol op de ...

Hejka.!

Przepraszam, że nie pisałam tu tak dawno, ale nauka wzywa no i jeszcze problemy z komputerem...ciągle się wyłącza i nie da rady cokolwiek zrobić...

Niedawno dostałam nową, czwartą z kolei kartkę z Postcrossingu  ^^ Tym razem z Białorusi . Od dziewczynki o imieniu Nastia, która ma 11 lat. Szczerze powiedziawszy spodobało mi się to imię :P

Ostatnio nie mam też weny do pisania...może byście mnie wspomogli jakimiś pomysłami.? Jeżeli chcielibyście o czymś konkretniejszym przeczytać, wystarczy napisać w komentarzu albo na e-maila (sowa2222@op.pl) =]




Ta kartka podoba mi się najbardziej. Jest podobno baardzo stara ^^



Jeszcze się odezwę .!
   xoxo

Ps. Tytuł posta to część napisu z kartki powyżej ^^ A oznacza mniej więcej coś takiego : Powiedz Teddy czy kochasz...


czwartek, 8 grudnia 2011

Busuu

Hej.!

Dawno mnie tu nie było..We wtorek po wycieczce nie chciało mi się zupełnie nic. Ale no, wycieczka jak najbardziej udana.! Wczoraj miłe przedpołudnie w przedszkolu ^^  Dzisiaj też całkiem miło.
Nie lubię czegoś takiego, że w nocy pada śnieg a rano deszcz i wszystko jest roztopione.. Nie lubię zimy i śniegu,  nienawidzę zasp.! Jeszcze troszkę jak leży puszku to jest fajnie, ale ogólnie to nie przepadam. Jak dla mnie to tylko na święta mogłoby być pełno śniegu, a potem niech się rozpuści : P

Cieszę się z pewnej sprawy i mam nadzieję, że się wszystko uda ^^  

Chciałam wam jeszcze polecić pewną stronę, na której można się uczyć języków obcych. Mi osobiście bardzo się ona spodobała :) Można poznać miłych ludzi z innych krajów oraz nauczyć się chociaż trochę jakiegoś języka :) Stronka busuu :) Gorąco polecam .!


Może się jednak przekonam do tej zimy .? ^^



Bye.!
       xoxo



poniedziałek, 5 grudnia 2011

Warszawa

Hej.!

Jutro wycieczka do Warszawy.! Nie mogę się doczekać. Powrót jest przewidywany dość późno więc raczej nie będzie posta.
Ogólnie to ten tydzień będzie należał do moich ulubionych w tym roku ^^ Jutro wycieczka, w środę 3 lekcje od 12:30, w czwartek bodajże od 8 do 11:25 i w piątek też inny plan ale nie wiem dokładnie jak ^^ Ahh... cudownie.!

Pani od polskiego kazała nam obejrzeć ze dwa filmy wojenne w związku z ostatnimi lekcjami. Poleciła "Pianistę" Romana Polańskiego, podobno genialny film opowiadający bodajże historię w getcie. Oraz "Szeregowca Ryan" Stevena Spielberga ^^ O Polańskim słyszałam wiele dobrego, sama nie wiem czy oglądałam jakiś film w jego reżyserii ale wiem na pewno, że oglądałam filmy Spielberga .! Uwielbiam je, są genialne.!  No dobra, lecę oglądnąć :P

Pa.!
      xoxo

sobota, 3 grudnia 2011

Ochota

Hej.!

Wczoraj skończyłam lekcje o 12:25 a potem jak pisałam poszłam z Martyną do przedszkola. Pani dała nam rysunki i poszłyśmy do domu. Jak wróciłam to właściwie nic mi się nie chciało. Dlatego też brak wczoraj posta..

Dzisiaj podobnie, praktycznie cały dzień leniuchowałam^^ Obudziwszy się o godzinie 9 oglądałam TV do ymm... 13.? Potem wzięłam się trochę za lekcje ale ostatecznie wylądowałam na kompie i przeglądaniu telefonów ^^ No właśnie wpadł mi w oko tani, funkcjonalny, mający dobre recenzje telefonik jakim jest Sony Ericsson Hazel.! Ma ktoś go może.? Wydaje mi się, że to może być to.! HTC Cha Cha jest za drogi (wspominałam o nim tu), a Hazel ma w sumie dobrą cenę. Może nie jest to smartfon ale spodobał mi się. Muszę tylko jakoś dobrze go przedstawić mamie ^^ Chociaż w sumie powinna się zgodzić, bo nie zgodziłaby się na dotykowy albo z klawiaturą Qwerty, a ten jest zwykły. Może kupi mi go na Boże Narodzenie.? ^^

No i jest przyjazny środowisku ^^




Pa.!
      xoxo


czwartek, 1 grudnia 2011

Przedszkole ^^

Siem.!

Dzisiaj miłe zaskoczenie ponieważ mieliśmy mieć 4 kartkówki, a była jedna ^^
Dowiedziałam się również, że zdobyłam 23 punkty na chyba 40 w konkursie "Mistrzowie intelektu", zawierał on w sobie materiał z chemii, biologii, geografii i fizyki :P Jestem z siebie dumna, tym bardziej, że nic a nic się nie uczyłam ^^

Oczywiście jak zawsze po francuskim jestem pełna pozytywnej energii. Mam nadzieję, że utrzyma mi się ten humor do jutra. Przynajmniej do południa bo po lekcjach idę z Martyną do przedszkola ^^ Kocham dzieci.! Dlaczego.? Wspominałam o projekcie edukacyjnym, no i to jest część. Idziemy do dzieciaków aby narysowały obrazki, a my je przekażemy podopiecznym Domu Opieki. Wydaje mi się, że ci starsi ludzie ucieszą się z takiego drobnego podarku.Właściwie gdyby nie to, że zwróciłyśmy się z tym do przedszkolanki, która jeszcze mnie i Martynę pamięta bo byłyśmy jej przedszkolaczkami ^^ Ehh.. nawet nas pamiętała :P Uwielbiam panią Iwonkę =]

Moja siostra jutro rano jedzie do Piotrkowa Trybunalskiego z zajęć teatralnych i wraca w niedzielę^^ ehh wolność :P

Mam straszną ochotę gdzieś jutro wieczorem wyjść...ciekawe czy znajdę kogoś kto będzie miał czas...

Pa.!
     xoxo

wtorek, 29 listopada 2011

Dzień pełen wrażeń

Siemka.!

Ja w sumie tylko na chwilkę. Chciałam ogłosić wszem i wobec, iż z konkursy z biologi zgromadziłam.....18 punktów.! uhuhuuh...na 40.. ^^ . No może wynik nie jest imponujący, przejść też nie przeszłam ale jestem dumna z siebie bo prawie nic się nie uczyłam :P

Ogólnie to dziś miała też niezapowiedzianą z geografii i dostałam 5 ^^ Na niemieckim mieliśmy dość zabawną historię, bo przez jakieś 10 minut pani szukała klucza do pracowni w skrzydle =D w końcu poszliśmy na świetlicę i nie było niezapowiedzianej kartkówki, której się spodziewaliśmy^^ Infa poszła mi chyba nie najgorzej, dzięki Karolinie i Kamili. Na wf pomijając to, że klasa miała ze mnie polewkę bo dość komicznie nie udał mi się serw ^^ było całkiem ok.
No i .. na wychowawczej mieliśmy losy na Mikołajki^^ Na początku był lekki bałagan, ale zrobiliśmy losowanie od nowa i wszystko się ułożyło, no oprócz pewnego incydentu ale nie będę o tym pisać. No więc, wylosowałam chłopaka. W sumie pierwszy raz muszę kupić prezent chłopakowi, zawsze losowałam dziewczynę^^ Nie wspomnę o tym, że nie za bardzo lubię tego chłopaka, pomimo... ciiii nic wam nie powiem :P
Słodziaki ^^  wy też czujecie już tą świąteczną atmosferę.? ^^

Ehhh, miałam dość ciekawy, jak na zwykły wtorek, dzień.!
Teraz zabieram się za naukę chemii, na której zapewne polegnę...
Angielski pójdzie dobrze na 5 albo 6^^
Czwartek to jakaś masakra.! Więc no raczej jutro nie będę miała czasu, żeby napisać...

Pa.!
      xoxo

poniedziałek, 28 listopada 2011

Konkurs

Siemka.!

Dzisiaj miałam konkurs z biologii... masakra jakaś.! Ogólnie w szkole to jeszcze udało mi się zrozumieć fizykę.! :O
Ehh... zastanawiam się tak kiedy nam w tej szkole dadzą spokój. Ostatnie 2 tygodnie miałam tak zawalone.. ten tak samo i przyszły zapowiada się podobnie. Jestem szczęśliwa tylko z tego, że w poniedziałek mam wycieczkę do Warszawy do Centrum Nauki Kopernik. Na jutro muszę napisać wypracowanie z niemieckiego.. ;/

Aaaa.. no i jeszcze chciałam napisać bajkę na Trzymaj Formę. Trzymaj Formę to taka akcja, która ma zachęcić do zdrowego trybu życia. W tamtym roku organizowała ją moja klasa, tzn. kilka osób z mojej klasy ^^ W tym roku mamy dosyć inne co do ubiegłorocznych zadania. Na ten miesiąc każda klasa musi zrobić model jabłka, o zrobienie, którego ja się pokusiłam^^ Napisanie bajki z motywem jabłka, którą chcę napisać ale możliwe, że Martyna napisze. Przepis na potrawę z jabłka. No i ogólnie to wszystko na dzisiaj miało być, ale można ew. jutro. Pewnie zapytacie dlaczego tyle jabłka.? No więc, na każdy miesiąc przypisany jest kolor i owoc/warzywo. Dzisiaj trzeba było ubrać się na czerwono :P





Lecę...!
           xoxo


piątek, 25 listopada 2011

1000.!

Hej.!

Z powodu zbliżającego się 1000 odwiedzenia mojego bloga, chcę wam wszystkim serdecznie podziękować za to, że dzielnie czytacie moje myśli i w ogóle :P Chociaż nie zawsze mam do napisania coś ciekawego, a co zdarza się coraz częściej... i tak jesteście ^^ Bardzo też cieszy mnie fakt, że oprócz Polaków odwiedzają mnie osoby z innych krajów ^^ Takich jak: Rosja (A wiecie co, mój kolega z klasy jest w połowie Rosjaninem ^^), Stany Zjednoczone, Niemcy a niedawno 1 osoba nawet z Meksyku.! Dziękuję wam już z góry ♥
Wiadomo nie wiem dokładnie kiedy nadejdzie ta 1000-czna odsłona, więc dlatego teraz publikuję tego posta, gdy jest 937 gości ^^



O 19 mam pokaz szortów.! Teraz idę się zdrzemnąć, a potem będzie trzeba się szykować.
 Pa.!
      xoxo

czwartek, 24 listopada 2011

Dyskoteka

Hej.!
Dzisiaj miałam zapracowany dzień... Do 14:30 w szkole, potem szykowanko na dyskotekę ^^
Udała się tylko dzięki kilku wspaniałym osobom, które kocham.!
Martyna.! Ania.! Paulina.! i inne  ♥
Przyszłam około 20:30 i szczerze to nie miałam siły na nic.! Położyłam się na dosłownie 20 minutek, obejrzałam połowę odcinka dramy (Full House) i wzięłam się za nieszczęsny angielski...:P Mam pewien dylemat i muszę się szybko zastanowić bo mam czas tylko do jutra =]
Co do dramy to bardzo mi się spodobała, a co najlepsze.! Moja siostra się wciągnęła.! haha^^

No cóż nie mam siły...idę wziąć relaksującą kąpiel i lulu ^^

Nie chciało mi się tej fotki obrabiać xd i jakoś mi się spodobała. Bardzo fajny no nie wiem sama co to jest...fotel, hamak.?

W sobotę zajęcia teatralne^^

Pa.!
     xoxo

wtorek, 22 listopada 2011

Propozycja

Hej.!

Mam propozycję. Można nazwać to trochę taką sondą albo cosik takiego :P
Więc, chciałabym żebyście pod tym postem napisali jeśli macie jakieś pytania do mnie. Bez różnicy jakie, co wam pierwsze do głowy przychodzi =]
Mam plan właśnie z tym związany ale nic nie powiem póki nie będzie co najmniej 8 pytań :P


Zaczęłam oglądać dramę Full House, zapowiada się ciekawie ^^ Szczerze to pierwszy raz oglądam :P

Coś ostatnio brakuje mi weny do pisania :(

Pa.!
     xoxo

poniedziałek, 21 listopada 2011

Bruno ^^

Bruno Mars.! Uwielbiam go.! Zdaje mi się, że każda jego piosenka jest genialna. Ostatnio słucham wkoło Marry  You.
Aż ponosi mnie fantazja, żeby przy tej piosence miały miejsce moje zaręczyny w przyszłości ^^ haha
No cóż... posłuchajcie.

A oto filmik, w którym facet w dosyć niecodzienny oświadcza się swojej dziewczynie ^^


  xoxo

Pozytywnie-niepozytywnie

Hej.!

Dzisiaj było bardzo zimno..ledwo przyczołgałam się do domu. Ogólnie  bardzo pozytywny dzień, bo dostałam 5 z matmy ^^ i tak ogólnie. Niepozytywny ponieważ dostałam 3 z fizyki.. :/ Właściwie nic takiego się nie wydarzyło. Ustaliłyśmy tylko, że projekt edukacyjny będzie wyglądał mniej więcej tak, że to będzie wolontariat połączony z dziennikarstwem :P Tzn., że będziemy chodziły do Domu Opieki i czytały starszym osobą i takie różne. A dziennikarstwo ponieważ zorganizujemy różne sondy i artykułu poświęcone pomaganiu.
A wy udzielacie się jakoś w tym kierunku.? =]

Nauka mnie jakoś wewnętrznie osłabia... Nie mam zupełnie siły na nic. Nawet czasem nie mogę zebrać się, żeby tutaj coś napisać dlatego posty są ostatnio rzadko. Wybaczcie. Czasami też nie mam po prostu pomysłu na notkę..

Pa.!
     xoxo

niedziela, 20 listopada 2011

Zabiegana

Hej.!

Wczoraj nie miałam jakoś okazji być na komputerze dlatego nie powstała obiecana notka. Po przyjściu ze szkoły byłam tak zmęczona, że się zdrzemnęłam a potem o 19 poszłam z siostrą na pokaz szortów. Karo pisała króciutko o tym pokazie na swoim blogu, o tutaj ---> click. Przyszłam dopiero jakoś po 21 i nie chciało mi się już nic robić więc poszłam spać ^^

Dzisiaj byłam z mamą na zakupach^^ Kupiłam spodnie, kozaki i sweter z krótkim rękawem :P
Pokaże wszystko może jutro albo no nie wiem .. =]

Miałam dzisiaj dodać powyższą notkę, ale zajęłam się czymś innym i już jestem zmęczona ... :D

Znalazłam przed chwilą takie coś na kwejku  ^^



Moje imię  : NO-KA-CHI-SHI-FU-MI-ZU-KA
A wasze.?

Pa.!
      xoox

czwartek, 17 listopada 2011

Uff...

Hej.!

Wreszcie skończyły mi się wszystkie sprawdziany, kartkówki itp.! Jestem z tego powodu szczęśliwa bo w końcu mogę tu coś napisać.
Więc mam w sumie dobry humor bo byłam na francuskim no i ogólnie mam właściwie wolne, bo piątki można przeżyć :P

Teraz siedzę przed komputerem zajadając się croissantami i popijając mleko ^^ mmm...uwielbiam je.!


Przy okazji wypróbowałam PhotoScape'a, czyli program do obróbki zdjęć. Ankyl go poleca więc spróbowałam i szczerze jestem zadowolona. Program jest bardzo prosty w obsłudze i ogólnie :P

Fotka u góry jest przerobiona a fotka niżej to oryginał. Jest różnica, prawda.? :D



Miałam w planach jeszcze co najmniej jeden post, ale sąsiadka przyszła do mnie coś wydrukować, ale oczywiście drukarka odmówiłam posłuszeństwa i wszystko było po japońsku xD więc trochę czasu mi to zabrało.

Jutro napiszę posta z ciekawostkami i o moich ostatnich pracach, które musiałam przygotować do szkoły.. :/ m.in. kartkę z motywem  folkloru łowickiego (?!) i mapkę pogodową na niemiecki na prezentację.. !

Pa.!
     xoxo

niedziela, 13 listopada 2011

Info

Siemka.!
Chciałam was tylko poinformować, że mam masę nauki jak wiecie, więc nie wiem czy uda mi się coś jutro napisać czy przez najbliższe pół tygodnia...
Jest mi ogromnie przykro z tego powodu ponieważ pisanie tutaj bardzo mnie uszczęśliwia.! Cieszę się również, że zajrzało tutaj tyle osób.! Nawet nie przypuszczałam, że w tak krótkim czasie mogę was tyle uzbierać ^^

No cóż muszę was pożegnać na jakiś czas bo nie chcę zawalić nauki.!

z grafiki google :]
A tak ogólnie to przepraszam, że od jakiegoś czasu nie piszę nic konkretnego ale w ostatnim czasie jestem zawalona kompletnie nauką, szkołą i w ogóle.! Dziękuję za wyrozumiałość.! :*
Pa.!
      xoxo

piątek, 11 listopada 2011

Nieobecna


Hej.!

Jestem trochę nieobecna dzisiaj i myślę, że to jest sprawka pewnego chłopaka, którego dzisiaj poznałam ^^ 
Ale najgorsze w tym moim roztargnieniu jest to, że powinnam się uczyć a ja cały dzień nic nie zrobiłam... :( Mam masakryczny tydzień.. W poniedziałek sprawdzian z biologi i powtórzenie z fizyki więc i tak muszę się nauczyć bo pani zagroziła nam, że jak nie będziemy nauczeni zrobi nam sprawdzian tego samego dnia :/ We wtorek mam sprawdzian z matmy i muszę zrobić prezentację z niemca.. a w środę mam sprawdzian z fizyki i kartkówkę z chemii... Jeżeli w czwartek albo w piątek nam coś dorzucą to się chyba wykończę...! 

Muszę się w końcu zabrać do roboty.!  Co do szkoły jedynym pocieszeniem są ostatnie 2 oceny jakie dostałam :) Czyli 5 z WOS-u i 6 z angielskiego :P hahah xd Kto by pomyślał, że dostanę kiedykolwiek 6 z anglika .!


Lecą się zabrać za odrabianie i naukę .... ehh :/

Pa.!
     xoxo

Pytanie

Hej.!

Tak się zastanawiałam ostatnio co wolicie czytać na moim blogu. Raczej jakieś ciekawostki czy może o moim życiu codziennym.? Byłabym wdzięczna gdyby każdy kto przeczytał ten post odpowiedział na to pytanie w komentarzu =) Dziękuję :*


Postaram się jeszcze coś napisać ale nie obiecuję  =P

    xoxo

Bieg

Hej.!

Ja tylko na chwilkę. Zaraz idę do szkoły, bo organizują w niej Bieg Niepodległości i pani od wf wkręciła mnie i moje koleżanki, żebyśmy pilnowały tam czegoś czy jakoś tak ...W sumie nie wiem sama co tam będę robić. Moja siostra też idzie, tyle, że ona będzie biegła xd haha :) Jakoś mnie nie specjalnie kręcą takie biegi =)

 
To pa.!
          xoxo

środa, 9 listopada 2011

Absurdalne prawa

Hej.!

Kilka dni temu wpadłam na pewną stronkę, gdzie wypisane są  śmieszne i dziwne prawa z różnych krajów. Nie jestem do końca przekonana co do prawdziwości niektórych, no ale.. ^^
1.Anglia
-Za wyjątkiem marchewki, prawie wszystkie towary mogą być sprzedawane w niedzielę.


-Taksówki londyńskie muszą być zaopatrzone w belę siana i worek owsa.

        
   
           +   


-Emeryci z Chelsea nie mogą się przedstawiać.
-Kobietom nie wolno jeść czekoladek w środkach publicznego transportu. 
       


 

-Chłopcy w wieku poniżej 10 lat nie mogą oglądać nagich manekinów.



-Podnoszenie (zbieranie) porzuconych bagaży jest aktem terroryzmu.


-Ci, którzy chcą oglądać telewizję, muszą kupić specjalną licencję.
-Jeśli parowóz jedzie drogą, musi przed nim biec człowiek, w ciągu dnia z czerwoną flagą, w nocy z   czerwono świecącą latarnią, tak by ostrzegać przechodniów. [Jakby rodem ze średniowiecza xd]
-Dopuszczalne jest, by mężczyzna sikał publicznie, ale tylko wtedy, jeśli dzieje się to na tylnym kole  samochodu a prawa ręka mężczyzny dotyka samochodu.
-Spanie z małżonkiem królowej jest zdradą i grozi za to kara śmierci.  [wtf.? czyli co teraz można.?]
-Naklejenie znaczka pocztowego z wizerunkiem królowej do góry nogami uważane jest za zdradę.


-Kobiecie nie wolno występować topless publicznie, chyba że jest sprzedawczynią w sklepie z tropikalnymi rybami.

2.Izrael
-Nie wolno jeździć rowerem bez specjalnej licencji.


-Hodowanie świń na ziemi izraelskiej skończy się śmiercią tejże świni.

urocze ^^

-W soboty nie można dłubać w nosie.
-Jeśli prowadzisz nielegalnie stację radiową dłużej niż 5 lat staje się ona legalna.
-Nie wolno przyprowadzać niedźwiedzi na plażę.
-Duży hałas i mocne światła są zabronione w weekendy
-Hodowanie rotwajlerów jest zabronione.


3.Maroko-Ktoś kto przebywa z osobą posiadającą narkotyki, nawet jeśli o tym nie wie jest traktowany na równi z posiadającym narkotyki.

4.Szwajcaria
-Nie wolno suszyć prania w niedzielę.

-Nie wolno myć samochodów w niedzielę.


-Jest uznawane za przestępstwo koszenie trawników w niedzielę, gdyż czyni to za dużo hałasu.

-Po 10 wieczorem nie wolno spuszczać wody w kibelku, jeśli mieszkasz w mieszkaniu.
-Mężczyźnie nie wolno sobie ulżyć na stojąco po 10 wieczorem.
-Chociaż nie wolno produkować, sprzedawać, magazynować itd. absyntu (wódki piołunowej), całkowicie legalne jest jego picie.
-Jeśli zostawisz przez zapomnienie kluczyki w środku samochodu i otwarte auto, zostaniesz ukarany grzywną.

5.Arabia Saudyjska
-Nie wolno całować nieznajomych.
-Kobieto nie wolno prowadzić samochodów.
-Jest traktowane jako przestępstwo pojawienie się publicznie samotnej kobiety bez męskiego towarzysza lub strażnika.
-Nielegalna jest każda inna religia oprócz islamu.
-Lekarz - mężczyzna nie może badać kobiet i odwrotnie, przy czym kobietom nie wolno zostać lekarzami.
-Nie wolno importować książek zawierających jakiekolwiek chrześcijańskie symbole (np. krzyż).
-Z Jiddah do Riadh prowadzą dwie autostrady: dla 'wiernych' i dla 'niewiernych'. Jeśli w aucie jadą 'wierny' i 'niewierny' razem, muszą korzystać z autostrady dla niewiernych.

6.Szwecja
-Prostytucja jest legalna, ale korzystanie z usług prostytutek nie jest legalne.
-Posiadając grunt, jesteś jego właścicielem tylko do głębokości pół metra.
-Nie wolno przemalowywać domu bez licencji malarskiej i specjalnego rządowego pozwolenia.

I jeszcze wiele innych... ale to sami sobie zobaczcie tu -->click
Kanada jest mega.!

Dosyć obszerny post, może trochę nudny ale osobiście wydaje mi się to dość ciekawe(xd), że w niektórych krajach są tak dziwne prawa xd
Tekst praw jest oryginalny, prosto ze stronki gdzie je znalazłam :)

Pa.!
      xoxo